VİENTO OTEL ALAÇATI

Fiyatı Sorunuz

VİENTO OTEL ALAÇATI Hakkında Genel Bilgiler

Otel Olanakları

Ücretsiz Olanaklar
  • Kablosuz İnternet
  • Emanet Kasası
  • Lobi
  • Jakuzi
  • Vale
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Bisiklet Kiralama
  • Otopark
  • Açık Havuz
Ücretli Olanaklar
  • Kuru Temizleme
  • Restoran
  • Telefon ve Faks Hizmeti
  • Döviz Bozdurma
  • Çamaşırhane
  • Toplantı Salonu
  • Lobi Bar
  • Havalimanı Ulaşımı
  • Havaalanı Servisi (Ücretli)

Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler

Ön Büro Hizmetleri Konusunda Alınan Önlemler;
· Tesis tarafından yapılan transferler, fiziki mesafe kurallarına uygun şekilde oturma düzeni alınmış, düzenli olarak dezenfekte edilen ve havalandırılan VIP araçlarla, Ulaştırma Bakanlığı ve İç İşleri Bakanlığı yönetmeliklerine göre hizmet veren bir transfer firması ile yapılmaktadır. Çalışan transfer personeli koruyucu ekipman (maske, tulum ve eldiven) kullanmaktadır. Araçlarda konuk temas noktalarında el dezenfektanı bulunmaktadır.
· Vale ve ücretsiz otopark hizmeti gerekli hijyen tedbirleri alınarak devam etmektedir.
· Bellboylar bagaj taşıma esnasında kişisel koruyucu ekipmanları (eldiven, maske, siper maske vb.) kullanmaktadır. Bagajlar taşıma aparatı ile taşınmaktadır. Bagaj taşıma araçları her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
· Girişler saat 14.30'dan itibaren başlamaktadır. Çıkış saati ise 12.00‘dir. Tesiste hızlı check-in ve check-out prosedürü uygulanacaktır.
· Ön büro çalışanları fiziksel mesafeye uygun olarak, koruyucu ekipmanlar ile çalışmaktadır.
· Kanun kapsamında tüm misafirlerden kimlik bilgileri ve cevaplanması zorunlu olan soruların cevapları alınacak ve KVKK (Kişisel Verileri Koruma Kanunu) gereğince 3. kişiler ile paylaşılmamak kaydı ile kaydedilecektir.
· Giriş günü misafirlerden alınan bilgilere göre doldurulmuş konaklama kartları, tek kullanımlık kalem ile imza altına alınacaktır.
· Giriş sırasında resepsiyonda bulunan temassız ateş ölçerler ile misafirlerin ateşleri ölçülecek ve imzalanan formlara kayıt edilecektir. Yüksek ateş tespit edilirse KVKK gereğince hareket edilerek, Sağlık Bakanlığı talimatlarında belirtilen eylem planı sadece ilgili misafirlerle paylaşılacaktır.
· Resepsiyonda bulunan UV cihazı ile dezenfekte edilmiş olan kapı kartı sadece ilgili misafirin dokunacağı şekilde teslim edilmektedir.
· Giriş yapan misafirlere, ozon ve ULV cihazı ile dezenfekte edilmiş ve mühürlenmiş odalara kadar refakat eden belboy, odanın kapı kolunu bir kez daha % 70 alkol bazlı TSE ve CE damgalı dezenfektan ile silerek steril hale getirecektir.
· Dileyen misafirler için çıkış gününde sıkışıklığa ve beklemeye engel olmak için ödemeler bir gün önceden temassız POS makinelerinden yapılmaktadır. Zorunlu olmadıkça nakit ödeme alınmayacaktır. Temaslı kullanım olması halinde kredi kartları kullanım sonrası resepsiyonda veya restoranda bulunan UV cihazı ile dezenfekte edilerek güvenli bir şekilde iade edilecektir.
· Misafirlere, check-in işlemi ardından, tesisin Covid-19 küresel salgını ile ilgili almış olduğu önlemler ve acil durumlar için yakın hastane, sağlık ocağı ve eczane listesinin de yer aldığı el kitabı verilmektedir.
Misafir Odaları için Alınan Önlemler;
· Oda temizliğinde görevli olan çalışanlar her odada ellerini yıkayarak girdikten sonra yeni galoş, eldiven, maske ve bone kullanmaktadır.
· Oda temizliklerinde hastane tipi TSE ve CE belgeli dezenfektanlar kullanılmaktadır. Odalarda eller ile dokunulan kapı kolları, gardırop kapı ve çekmece kulpları bataryalar, elektrik düğmeleri, su ısıtıcısı, mini bar, telefon ahizesi, TV ve klima kumandaları özel olarak dezenfekte edilmektedir. Bütün temizlik işlemleri bittikten sonra odalar OZON ve ULV makineleri ile sterilize edilmektedir ve sonrasında havalandırılmaktadır.
· Odaların temizliğinde kullan at, anti bakteriyel temizlik bezleri kullanılmaktadır.
· Tekstil ürünleri 90°C sıcaklıkta yıkanmaktadır. Oda tekstilleri kapaklı dolaplarda muhafaza edilmektedir.
· Çöp kovaları ve kullanılan diğer temizlik ekipmanları her check-out sonrasında dezenfekte edilmektedir.
· Odalardaki klimaların filtreleri her check-out sonrasında dezenfektanlar ile yıkanmaktadır.
· Odalarda tek kullanımlık dezenfekte edilmiş buklet malzemeleri kullanılmaktadır. Kalan buklet malzemeleri ve tuvalet kağıdı gibi ürünler atılmaktadır.
· Odalardaki fincanlar ve bardaklar yüksek sıcaklıkta bulaşık makinesinde yıkanmaktadır. İsteğe bağlı olarak tek kullanımlık bardaklar da verilmektedir.
· Odalarda bulunan tek kullanımlık şişeli ve paketli ikramlar özel olarak dezenfekte edilmektedir.
Genel Alanlarda Alınan Önlemler;
· Otelin tüm alanlarında uluslararası bilinirliği olan Diversey firmasının TSE ve CE sertifikalı hastane tipi temizlik ve dezenfeksiyon ürünleri kullanılmaktadır. Bu ürünleri kullanan çalışanlar ilgili firma yetkilileri ve ISIS Hijyen Denetim şirketi tarafından eğitim almıştır. Bu eğitimler düzenli aralıklarla devam etmektedir.
· Genel alanlarda bulunan tuvaletlerde ve duşlarda sensörlü ekipmanlar (sensörlü kapı, sensörlü klozet hijyen bantı, sensörlü armatür, sensörlü sabunluk, sensörlü kağıt havlu) kullanılmaktadır. Misafirlerin yüzeylerle temasına gerek kalmamaktadır.
· Otelin bütününde konuk temas noktalarında el dezenfektanları bulunmaktadır.
· Tüm genel alanlarda ve tuvaletlerde temas seviyesi yüksek olan kapı kolları, korkuluklar, lavabolar, bataryalar, klozetlerin temizliği her zaman olduğu gibi su ve deterjanla sık sık yapılmaktadır. Bu temizlikten sonra özel olarak dezenfekte edilmektedir. Çalışanlar bu işlemleri koruyucu ekipmanlarla yapmaktadır.
· Sosyal alanlarda bulunan masa, sandalye, şezlong ve oturma grupları 2 metre kuralına uygun olarak yerleştirilmiştir.
· Tesiste kullanılan kablosuz ağ bağlantısının gücü arttırılmıştır.
· Atık yönetimi, ilgili mevzuatlara uygun olarak hazırlanmış ve prosedürlere göre uygulanmaktadır.
· Misafirlerin kullanımına yönelik sunulan bisiklet vb hizmetlerde gerekli dezenfeksiyon sağlanmaktadır.
Havuz ve Bahçe Jakuzisi için Alınan Önlemler;
· Havuz ve jakuzinin bakımları ve dezenfeksiyonu Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulu'nun talimatlarına uygun olarak düzenli yapılmaktadır.
· Havuz suyu klor seviyesi ve PH’ının yönetmelikte belirtilen seviyelere uygunluğu sağlanmakta, periyodik olarak ölçülmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
· Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulu’nun talimatları doğrultusunda şezlong mesafeleri ayarlanmıştır.
· Duş, havuz ve jakuzinin merdiven başlarında hijyen paspasları bulunmaktadır.
· Uymakta zorunlu olunan havuz ve jakuzi kuralları misafirlerin kolayca görebilmesini için havuz alanında uygun yerlere yerleştirilmiştir.
· Tüm havuz çevresi ile tüm yüzey ve malzemelerin (duvarlar, zeminler, ekipman, masalar ve sandalyeler, basamaklar, korkuluklar, oluklar, duşlar, ayak banyoları, dolaplar ve tuvalet teçhizatı dahil) temizlik ve dezenfeksiyonu düzenli olarak yapılmaktadır.
· Havuz şezlongları her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
Mutfakta Alınan Önlemler;
· Tesiste HACCP (ISO 22000) belgesi bulunmaktadır. Depo ve gıda güvenliği denetimleri HACCP kuralları çerçevesinde gıda mühendisi denetiminde uygulanmaktadır
· Mutfak ekibi üniforma, maske, bone, eldiven ve sadece mutfakta kullanılan hijyen terliklerle çalışmaktadır. Mutfakta fiziksel mesafeye dikkat edilerek çalışılmaktadır.
· Mutfak çalışanları her mesai başlangıcında yıkanmış ve dezenfekte edilmiş temiz üniformalarını giymektedir.
· Tüm çalışanlar gibi mutfak personeli de mesai saatleri içerisinde işletme dışına çıkmamaktadır.
· Üretim alanları girişlerinde el dezenfektanları ve hijyen paspasları bulunmaktadır.
· Mutfak çalışanları mesai sırasında yüzük, kol saati vb. aksesuarlar kullanmamaktadır.
· Bütün mutfak personeli her yeni hazırlıktan önce 45-46 derece sıcaklıktaki sıcak ve soğuk su, dezenfektanlı sıvı sabun ve kağıt havlu bulunan temiz bir yıkama ünitesinde ellerini yıkamaktadır.
· Kırmızı et, beyaz et, deniz mahsulleri ve sebze kesim tahtaları ayrı renklerdedir. Bıçak vb aletler her kesim tahtası için ayrıdır ve ait olduğu kesim tahtasının rengi ile işaretlenmiştir.
· Kullanılan tezgahlar, ekipman ve makineler her kullanım öncesi ve sonrası temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
· Rutin temizlik planlarına ek olarak üretim alanlarında gün sonu uygulaması olarak, detay alan temizlik ve dezenfeksiyonu yapılmaktadır.
· Yiyecek üretim alanlarına mutfak ekibi dışında kimse girmemektedir.
· Mutfağın soğuk hava ve kuru depolarında düzenli aralıklarla içeriğine bağlı olarak sıklıkla temizlik ve dezenfeksiyon yapılmaktadır.
· Bütün ürünlerin SKT etiketleri bulunmakta ve her sabah düzenli olarak kontrol edilmektedir.
· Meyve ve sebzelerin dezenfeksiyonu her kullanımdan önce yapılmaktadır.
· Menüde bulunan ürünler sipariş alındıktan sonra anlık olarak hazırlanmaktadır. Önceden hazırlanmış, pişirilmiş ürünler kullanılmamaktadır.
· Mutfakta daha önceden olduğu gibi yöresel ve geleneksel yöntemlerle üretilmiş ve coğrafi etiketli doğal tarım ürünler tercih edilmektedir. Kullanılan deniz ürünleri, et ürünleri, sebze ve meyveleri günlük ve taze olarak tedarik edilmektedir.
· Menülere bağışıklığı güçlendirici yiyecek ve içecekler ilave edilmiştir.
Bulaşıkhanede Alınan Önlemler;
· Bulaşık makinesindeki yıkamalar 60- 65 °C, durulama ise 80-85°C arasındaki sıcaklıkta yapılmaktadır.
· Bulaşık makinelerinin yıkama suyu günde en az 4 kez değiştirilmekte, yoğunluğa bağlı olarak bu sayı artırılmaktadır.
· Bulaşıkhane bölgesi uygun yöntemlerle sık sık dezenfekte edilmektedir.
· Bulaşıkhane personeli gerekli koruyucu ekipmanlarla, fiziksel mesafeye uygun çalışmaktadır.
Mal Kabul ve Depolama Alanlarında Alınan Önlemler;
· Tesis tarafından satın alınan bütün ürünler içeri alınmadan önce kolilerinden çıkarılıp, dezenfekte edilmiş özel kasalarla taşınmaktadır.
· Tedarikçilerin hiç biri tesis içerisine alınmamaktadır.
· Mal kabulü ve depolama prosedürü, gıda mühendisi kontrolünde uygun koruma ekipmanı giymiş personeller tarafından yapılmaktadır. Gıda mühendisinin onayıyla kabul edilen ürünler, etiketlenip dezenfekte edildikten sonra depolara kaldırılmaktadır.
· Doğrudan misafir tüketimine sunulacak olan ürünler, uygun dezenfektan ile arındırıldıktan sonra kullanıma sunulmaktadır.
· Bütün bu işlemler HACCP ve ISIS Gıda Güvenliği standartlarına göre yapılmaktadır.
Servis için Alınan Önlemler;
· Servis personeli üniformalarla çalışmaktadır. Mesai saatleri içinde üniformaları ile dışarıya çıkılmamaktadır.
· Servis personeli maske, yüz siperliği, eldiven ile çalışmaktadır.
· Servis personeli her servisten önce ellerini sabunla yıkayarak, yeni eldiven ile servis yapmaktadır. Temiz eldiven değişimi misafirin görebileceği şekilde, uygun şartlarda yapılmaktadır.
· Masa düzeni 2 metre mesafe kuralına uygun şekilde yapılmıştır.
· Servis alanları her gün kahvaltı servisi, öğle servisi ve akşam servisi başlamadan önce ozon ve ULV makineleri ile dezenfekte edilmektedir.
· Restoranda açık büfe yiyecek ve içecek servisi uygulanmamaktadır. Restoran ve bar a la carte olarak hizmet vermektedir.
· Yiyeceklerin servisleri kapaklı servis tepsileri ile yapılmaktadır.
· Masalar ve sandalyeler her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
· Masaların her kullanımından sonra dezenfeksiyonu sağlanmakta ve yeni kullanıma hazır hale getirilmektedir.
· Kullanılan masa örtüsü, runner, placemat (Amerikan Servis) gibi malzemelerin bulaşma olmayacak şekilde muhafazası sağlanmakta ve misafirler oturduğunda serilmektedir.
· Restoranda kullanılan tuzluk, karabiberlik, şeker, kürdan, peçete gibi ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
· Restoranda kumaş peçeteler yerine kağıt peçeteler kullanılmaktadır.
· Servis malzemelerinin hepsi kapalı dolap ve raflarda muhafaza edilmektedir.
· Buz makinesi gün içerisinde sık sık dezenfekte edilmektedir.
· Ekmek servisi kapalı ambalaj içerisinde yapılmaktadır.
· Dekoratif amaçlı vazo, çiçek, mumluk vb. ürünleri hijyen tedbirleri çerçevesi kapsamında kaldırılmıştır.
· Çalışanlar İle İlgili Alınan Hijyen Tedbirleri
· Tüm çalışanlar Covid-19 ve hijyen konusunda gerekli eğitimleri almıştır. Eğitimler periyodik olarak tekrarlanmakta ve gerekli bilgilendirmeler yapılmaktadır.
· Hijyen konusunda uluslararası bir firmadan danışmanlık alınmakta olup alınan tedbirlere ilişkin ilaveler, eğitimler ve denetimler aynı firma tarafından yapılmaktadır.
· Çalışanlar uygun koruyucu ekipmanlar (maske, eldiven, galoş, siperlik vb.) ile çalışmaktadır. Bu ekipmanların doğru kullanılması için personele gerekli eğitimler verilmiştir.
· Çalışanların ateşi günde 2 kere ölçülmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
· Çalışanlar düzenli olarak talimatlara uygun olarak ellerini yıkayıp, kişisel hijyen tedbirlerini almaktadır.
· Çalışanlar üniformalarını otelde giymektedir. Temiz üniformaları ile otel dışına çıkılmamaktadır. Çalışanlar sosyal mesafeye uygun şekilde çalışmaktadır.
· Tuvalet, duş, soyunma alanı ve dinlenme alanları yönetmeliklere uygun olarak düzenlenmiş ve bu alanlarda hijyen tedbirleri alınmıştır.
· Personel ortak kullanım alanlarında salgın ve hijyen konularında yapılacaklar ile ilgili talimatlar bulunmaktadır .
· Tüm çalışanlar fiziksel mesafeye uygun şekilde hizmet sağlamaktadır.
· Her vardiya başlangıcında alınan önlemler, güncellemeler ve günlük operasyon planı için 10 dakikalık personel toplantısı yapılmaktadır.


Yeme/İçme

Tesiste sabah kahvaltısı dışında alınan yiyecekler ücretli. Tesis genelinde alınan tüm içecekler ücretli. A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Sota Alaçatı A La Carte Restoran (Ücretli)
Hizmet Saatleri

08.30-11.30 Kahvaltı


Konum

Alaçatı Mevkii'ndeki tesis, Çesme merkeze 4 km, İzmir şehir merkezine 76 km ve İzmir Adnan Menderes Havalimanı'na 85 km mesafede bulunuyor.


Genel Tanıtım

Rüzgar sörfüne elverişli plajları, tarihi taş evleri ve şirin sokakları ile görenleri kendine hayran bırakan Alaçatı’da yer alan Viento Otel, misafirlerini doğa ile iç içe huzur verici ortamda ağırlıyor.Tesisin konforlu tasarlanmış odalarında; minibar, merkezi klima, kettle, çay-kahve seti, kasa, buklet banyo ürünleri ve fransız balkon ve cumba bulunuyor.

Misafirler odalarının fransız balkonunda ve cumbalarında doğanın sesi eşliğinde keyif dolu akşamlar geçirebilirler.Tesise yakın bir yerde misafirlerin ücretsiz olarak kullanabilecekleri otopark yer alıyor.

Resepsiyon 24 saat hizmet veriyor.Her sabah misafirlere taze sebzelerden ve yöresel lezzetlerden oluşan zengin bir kahvaltı sunuluyor. Alaçatı’nın kafe ve restoranları tesise yürüme mesafesinde yer alıyor.


VİENTO OTEL ALAÇATI Konumu

VİENTO OTEL ALAÇATI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ

Bu otel için toplam puanınız

Hizmet Kalitesi Nasıldı?

Odaların Temizliği Nasıldı?

Yemekler Nasıldı?

Otelin Konumu Nasıldı?


Otel Bilgileri

  • Adnan Menderes Havalimanı Hava Alanı: 85.00 KM
  • Çeşme Terminal: 10.00 KM

Benzer Oteller

BOYALIK BEACH HOTEL & SPA

BOYALIK BEACH HOTEL & SPA

İzmir / Çeşme

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

ALTIN YUNUS RESORT & THERMAL OTEL

ALTIN YUNUS RESORT & THERMAL OTEL

İzmir / Çeşme / Ilıca

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

THE NOWNESS LUXURY HOTEL&SPA

THE NOWNESS LUXURY HOTEL&SPA

İzmir / Çeşme

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

ALAÇATI PORTO BEACH RESORT

ALAÇATI PORTO BEACH RESORT

İzmir / Çeşme

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

KAİRABA ALAÇATI BEACH RESORT

KAİRABA ALAÇATI BEACH RESORT

İzmir / Çeşme

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

BABAYLON HOTEL

BABAYLON HOTEL

İzmir / Çeşme

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

TEDDY OTEL ALAÇATI +14 age

TEDDY OTEL ALAÇATI +14 age

İzmir / Çeşme / Alaçatı

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

MARA KÖYİÇİ LUXURY ALAÇATI

MARA KÖYİÇİ LUXURY ALAÇATI

İzmir / Çeşme / Alaçatı

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

ALANUR OTEL ALAÇATI

ALANUR OTEL ALAÇATI

İzmir / Çeşme / Alaçatı

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

SÖRF OTEL ALAÇATI

SÖRF OTEL ALAÇATI

İzmir / Çeşme / Alaçatı

Fiyatı Sorunuz

Müsaitlik İçin Arayınız

© 2021 Tüm Hakları Saklıdır. Acente 2